دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1403 - 21:03

هفته بیست و دوم لیگ برتر| توقف استقلال مقابل مس در بدترین زمان ممکن/ زور نکونام باز هم به نویدکیا نرسید

هفته بیست و دوم لیگ برتر| توقف استقلال مقابل مس در بدترین زمان ممکن  زور نکونام باز هم به نویدکیا نرسید
تقابل استقلال و مس رفسنجان با تساوی تمام شد تا یک بار دیگر جواد نکونام نتواند مقابل محرم نویدکیا برنده شود.
کد خبر : 904478

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در خاتمه به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: آرمین سهرابیان؛ نصرالله خواجه گیری (سرپرست) (استقلال) ؛ عرفان شهریاری (مس)

اخراج: نصرالله خواجه گیری (سرپرست استقلال)

گل‌ها: سجاد شهباززاده (۳) و سعید واسعی (۴۶) (مس) ؛ گوستاوو بلانکو (۱۶و ۵۰)  (استقلال) 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی (۸۳- جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور (۴۱- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف (۸۳- امید حامدی‌فر)، مهرداد محمدی (۶۷- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو (۸۳- آرمان رمضانی).

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد شهباززاده (۹۰- میثم تیموری)، منتظر محمد (۸۶- محمد اکبری)، حسن جعفری، فرشید باقری، محمد مهدی محبی (۷۹- عرفان شهریاری)، علی عدنان، سعید واسعی (۷۹- محمدرضا مهدی‌زاده) و جلال‌الدین علی‌محمدی.

مس رفسنجان در لحظات آغازین نیمه اول و دوم به دو گل رسید اما استقلال در هر نیمه توانست گل‌های شهباززاده و واسعی را توسط بلانکو جبران کند. در نیمه دوم آبی‌پوشان توپ و میدان را در اختیار گرفت و خلق موقعیت‌های متعددی کرد، البته مس هم در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شد. 

استقلال در دیداری که می‌خواست انتقام شکست و وداع زودهنگام در جام حذفی را از مس رفسنجان بگیرید به تساوی قناعت کرد و در شرایطی که باید فاصله خود را با پرسپولیس حفظ می کرد متوقف و با این نتیجه ۴۷ امتیازی شد تا در صدر جدول باقی بماند، مس هم با ۲۶ امتیاز از رده دهم تکان نخورد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته